June 29, 2012

One Step Closer.......~~ 09/06/2012

alhamdulillah....itu je perkataan yg mampu aku ucapkn lepas dh jd tunangan org ni... byk dugaan yg kami dh tempuh....akhirnya.....terikat sudah ikatan ni...even bkn yg sah lg, tp dh kira rasmi la... hehe... xterkata bla si dia luahkn hti nk bertunang... xsangka dia serius hal ni..kami bertungkus lumus nk sediakn ape yg patut... dh sedia smua, bru nyatakn hasrat di hati kepada kedua ibu bapa... bla dh dpt restu kedua2 pihak, terus persiapkn ape yg patut disiapkn... akhirnya, setelah 4thn 10bulan dan bape hari ntah (mls nk kira..hehe) kami mengikat ikatan ini secara rasmi (actually xrasmi lg coz xnikah lg... :)).....9/6/2012 adalah tarikh pilihan kami... yg paling terharu sgt2, dia awal2 nk pilih tarikh ni... disebabkn hari jadi aku 8/6 jatuh ari jumaat, xdpt la buat exactly ari tu..so ganjak la 1 ari.. jd, nk dijadikn cerita, dia pilih tarikh ni coz dia ckp ni la hadiah paling berharga dia bg kt aku selama perkenalan kami... terharu gilerrr beb!! mane x nye.... stiap kali ari jadi aku, kadang2 mesti dia lupe.... kdg2 kena hint dulu bru igt...ceh! tp nk wat cmne kn...terima la dia seadanya... walaupun dia xigt ari jd aku selalu, xsemestinya dia xsygkn aku kn?? tq abg.... qaseh syg abg!! hehe.. yg bestnye dpt 11dulang hadiah tau..korang ada???hahaha

so, debaran demi debaran, akhirnye smpai gak la tarikh 9/6/12... sepatutnye majlis pertunangan aku n dia start lps zohor..dlm pukul 2pm.. so, abg ckp nk gerak kul 12.30pm..tkt jem..waahh..semangat gitu! hehe.. tp bla aku kol, pukul 1.30pm ada kt umah lg... ape kess?? hehe.. dia ckp tggu sedara dia n adk beradik dia.. ok la..xpe.. then smpai sini pukul 2.00pm mcm tu la... tp diorg xterus ke rumah..sbb nk tggu sedara dia lg... diorg tggu la kejap kt bwh pokok2 taman kt depan rri tu..nasib baik ada tempat redup... if x, hangit la diorg! haha... tggu punya tggu... dh dkt pukul 3.00pm... hmmm..akhirnya pukul 3lbh pm mcm tu la sedara dia yg sesat tu smpai.. huhu... xpela..jnji semuanya selamat kn.. menghitung detik plak...aku xberkata2 pape sepanjang dlm bilik tu..sepupu punya buat lawak, aku diam je...pucat muka seeehh!! hehe... (blm nikah lg ni..hehe)..

dan akhirnya.... cincin dh disarung dijari manis ku.....waaa...i'm reserved already! so, check it out sikit2 gmbr2 sepanjang majlis pertunangan aku.... cheeeseee!!

sebelum lg neh... amik2 gmbr dulu dgn hantaran... :)

abg cameraman suruh tgk bunga..tgk jela..hehehe

muka xboleh bla..hahaha

xreti posing lar....huhu

cincin merisik.... :)

cincin pengikat kasih...+ abg....

sape la punya tunang ni...cun seehh! haha..perasan

hepy sokmo sarung cincin dgn future mum in law!

alamak..ketat plak..ape kes?? hehe

tenyummmm.. :)

ehem...

syg ckit...muah!

restukn kami berdua ye mak....cik....hehe

set hantaran cincin merisik+tunang+slip duit hantaran

mmuaahh!

dh jd tunangan org pun aku..................

bersama2 adk bradik abg... + kak linda

oren in da house! u olls rockk!

ini la si dia yg melekat terus dlm hti aku..hehe

comel kn dua2?? hahahaha

xleh dkt2 sgt...blm halal lg..hehe

kasih syg kammoo abg...

posing utk kamera2... chessee!

bersama abah + mak yg tercinta...terima kasih merestui kami...

with my sporting siblings! angah xda..n nisha..mane eh?

tq so much my bff 4eva coz dtg... pengantin baru tuuhh!

perbincangan...???

diorg nk blk dh...anto jap ke depan...

waahh! suka pic ni! dua bakal besan yg sgt akrab! hehe

father in low + my lovely father

4 comments:

  1. Replies
    1. untung la..ko ada?? haha..ko lg best kot surprise nye.....hehe

      Delete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. Salam, kalau nak cuci-cuci mata, jemputla jenguk-jenguk blog saya
    --> http://hiasanterindahstore.blogspot.com/

    ada long sleeve maxidress dan jubah cotton denim yang sesuai untuk ke kelas, kuliah, atau pejabat atau jalan2 biasa.. smart dan formal

    terima kasih ya

    ReplyDelete

Post Your Comment Here........